دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید امیرعلی زمانیان بنام هوا خوبه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 19 فروردين 1395
بازدید : 141
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید امیرعلی زمانیان بنام هوا خوبه با کیفیت اورجینال

ترانه : زهرا کلاته آهنگ : امیرعلی زمانیان تنظیم : حسین سالاری مقدم

میکس و مستر : مهران عباسی

دانلود آهنگ جدید امیرعلی زمانیان بنام هوا خوبه

Download New Music Amir Ali ZamanianHava Khoobeh

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید امیرعلی زمانیان بنام هوا خوبه

متن آهنگ امیرعلی زمانیان بنام هوا خوبه

هوا خوبه وقتی تو باشی کنارم بدونی کنارت چه احساسی دارم

هوا خوبه وقتی نگاهت تو چشمام یه جور عجیبی بشه کل دنیام

بدونی به جز تو کسی تو دلم نیست یه موجم که به جز کسی ساحلم نیست

کنارت که باشم پر از عشق و رویام یه احساس خوبی می گه رو ابرام

هوا خوبه وقتی تو خوب باشه حالت بدونم که آرومه با من خیالت

هواسم بهت هست دلم از خداشه من اینجام ک دنیا به کام تو باشه

منی اینجام ک دیگه دل تو نلرزه نزارم که تنها بمونی یه لحظه

هواسم بهت هست که چشمات نباره که رویای شبام نشه بی ستاره

هوا خوبه وقتی تو خوب باشه حالت بدونم که آرومه با من خیالت

هواسم بهت هست دانلود آهنگ جدید دلم از خداشه من اینجام که دنیا به کام تو باشه

هوا خوبه وقتی تو باشی کنارم بدونی کنارت چه احساسی دارم

هوا خوبه وقتی نگاهت تو چشمام یه جور عجیبی بشه کل دنیام

بدونی به جز تو کسی تو دلم نیست یه موجم که به جز کسی ساحلم نیست

کنارت که باشم پر از عشق و رویام یه احساس خوبی می گه رو ابرام

هوا خوبه وقتی تو خوب باشه حالت بدونم که آرومه با من خیالت

هواسم بهت هست دلم از خداشه من اینجام ک دنیا به کام تو باشه

منی اینجام ک دیگه دل تو نلرزه نزارم که تنها بمونی یه لحظه

هواسم بهت هست که چشمات نباره که رویای شبام نشه بی ستاره

هوا خوبه وقتی تو خوب باشه حالت بدونم که آرومه با من خیالت

هواسم بهت هست دلم از خداشه من اینجام که دنیا به کام تو باشه

دانلود آهنگ هوا خوبه ازامیرعلی زمانیان




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com